JET

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av jet - 4 maj 2012 18:30

Camilla Hanna J och Jennifer ärsom sagt de nominerade i Big Brother efter en öppen nominering.

Från hatad till älskad såg vi kl.18.00 och Repriser i veckan + del 5 nu i helgen.

Dagens Dagens kommer till jet istället för birthday. Dagens Dagens är en dag då vi tar reda på händelser som hänt just det datumet ex. namnsdag, födelsedagar, historiska händelser, nationaldagar m.m

Hela sveriges reklam kommer då vi visar de allra galnaste och roligaste reklamfilmerna.

Missa inte Jet new´s, från hatad till älskad och Jet jorden runt.

Ha en bra fredag och en trevlig helg/JET  

Av jet - 4 maj 2012 18:00

från Hatad till ÄLSKAD Del-4

 


-Gör det inte!!!!

-Du, nu när jag inte ens lyckas göra ett rån av mina gamla poliser är jag inte värd att leva.

-Var det du? Var det du som skapade det där rånet som stog i tidningen?

-Ja.

-HJÄÄÄÄLP!!!!! jag har en bandit här i rummet!!!!

-Håll tyst!!!

''PANG''!


 Det där var det sista man fick höra av honom.


Robert och Ebba på kontoret


-Kul att ha dig tillbaka, Ebba.

-Ja det hoppas jag verkligen så mycket som jag får stå ut med här.

''snyft''

-Varför gråter du Ebba?

-Det där som hände på sjukhuset, det kanske var mitt fel.

-Nej det var det inte.

-Vad händer med den där hemska James nu då?

-Ja eftersom han rikta pistol mot dig så ska jag iallafall ha ett litet förhör med honom lite senare.


    I förhörsrummet    

              

-Klockan är 16.25, förhör med James Steward. Varför i hela världen skulle du skjuta min kollega precis samma dag som du skulle släppas fri!?

-Jag var tvungen.

-För vem.

-Han, han där inne.

-Hur kom han in till din cell då!!!

-Han bara var där, när jag vaknade. Jag vill inte vara skurk, jag vill bli polis och få tillbaka min fami...

-Hahahaha, hur skulle det gå till så mycket olagligt som du har gjort.

-Jag blev tvingad av... av... han hette.... Steve, Steve Anderson tror jag.

-Var det han som tvinga dig till allt?!

-Ja, kolla övervakningskamerorna.


Några timmar senare har Robert fått tag i filmerna och sett att Steve var skurken...


Fortsättning följer...

 

Av jet - 4 maj 2012 17:15

Tiden går så fort och det har blivit dags för big brother uppdateringar!   


Ne,nu får det faktiskt räcka!   

Marcelo kysste JENNIFER!!!

Hur kommer Annica reagera på det här,vi har svaren!

Hon blev förtvivlad efter att fått höra om Jennifer och Marcelos kyss.

De är ju faktiskt förlovade!

Det är speciellt fel av Marcelo tycker vi!

 (Hur ska denna härva lösas?)


Kräftskivan blev en succe!

Det började med att Rodney invigde kräftskivan och slutade med snapsvisor och uppätna kräftor!

Rodney Da Silva sjunger snapsvisa. Foto: TV11


Äntligen får dom fiskpedikyren,så tyckte iallafall big brother deltagarna!

De får fiskpedikyr. Foto: TV11


Denna vecka fick deltagarna nominera helt öppet inför varandra vilket alla inte gillade...

De som blev nominerade till slut var Hanna J,Jennifer och Camilla.

Vem åker?


Mer uppdateringar kommer!

OBS:DET ÄR BARA DRYGT 30 DAGAR KVAR FÖR DELTAGARNA I BIG BROTHER TILLS EN VINNARE SKA KORAS!


/Jet


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Var har du varit/ska du resa i sommar?
 Turkiet
 Spanien
 Egypten
 Polen
 Frankrike
 Italien
 USA
 Mexiko
 Kanada
 Brasilien
 Tyskland
 Grekland
 Thailand
 Cypern
 Storbritannien
 Portugal
 Australien
 Någonstans i Sverige
 Övriga norden
 Övriga världen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översättning!

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards